Najnovije

Kathrin Abels: “Budite skromni, znatiželjni, svaki dan i svakog gosta prihvatite kao priliku da naučite nešto novo.”

Intervju s Kathrin Ables, globalnom predstavnicom Sierra brenda destilata.

Kathrin Abels globalni je ambasador Sierra Tequile i imali smo je priliku upoznati na masterclassu održanom u klubu La Bodega u Rijeci. Nakon edukacije ostali smo u kontaktu i priupitali je par pitanja o tequili, barmenima i trendovima. Pogledajte što nam je rekla.

Kathrin Abels barmenica je i ambasadorica Sierra Milenario brenda. Nedavno smo imali čast prisustvovati njezinom masterclassu koji se održao u Rijeci. Nakon masterclassa ostali smo u kontaktu i odlučili iskoristiti priliku da malo bolje upoznamo Kathrin i saznamo što misli o barskoj sceni, trendovima i što preporučuje mladim nadama barske scene.

Kathrin, možeš li nam reći nešto više o svojoj karijeri. Kako si postala ambasador Sierra Tequile?

Bila sam barmenica nekih 7 godina. U početku je to bio posao koji sam radila uz studij a kasnije sam se zaposlila u marketingu no i dalje sam uz to radila i kao barmenica. Tvrtka koja je osnovala i još uvijek je vlasnik Sierra brenda, Borco, me već podupirala u mom radu jer tada nije bilo puno “ozbiljnih” djevojaka iza šanka. Nekoliko godina radila sam kao marketing menadžer u IT i FinTech sektoru i tada mi se javio Borco i ponudio mi posao. Željeli su da budem brend activation manager za njihov portfolio vodke. Nakon dvije godine promovirana sam i postala sam predstavnik brenda luksuznih tequila – Sierra Milenario. Na početku sam radila samo u Berlinu a onda sam postepeno postala i globalni ambasador za sve Borcove alkohole napravljene od agave, uključujući i Mezcal.

Moj savjet za sve one koji teže karijeri u industriji alkoholnih pića i destilata bio bi da se druže. Idite na što više radionica, degustacija i natjecanja. Budite svjesni svojeg USP-a (Unique selling preposition / unique selling point). Pokušajte dokučiti što vas čini jedinstvenima. Čime se ističete u masi barmena. Konstantno učite i napredujete, u svim poljima i sektorima. Za mene je to bio marketing i razvoj poslovanja. Sad kad razmislim to je zapravo bila idealna priprema za moj sadašnji posao.

Koji su ti najdraži barovi u Njemačkoj, a koji u svijetu?

Ovo je zaista teško pitanje. Teško je suziti izbor na samo par kad ima toliko fantastičnih, inspirativnih mjesta diljem svijeta. U Berlinu mi je jako drag Amano Bar jer su mi poput obitelji a kratko sam i radila tamo. Također Kantine Kohlmann, Velvet i Coda. U Njemačkoj, Chug Klub je odličan što se tiče tequile, One Trick Pony je ambiciozan ali i odlično mjesto za zabavu. The Kinly Bar, The High i Paul&George imaju posebno mjesto u mom srcu. Što se tiče svjetskih barova, jako mi se svidio Alchemikas u Litvi, The Doctor u Rotterdamu, Raines Law Room u New Yorku i Josef u Beču. I zbilja želim posjetiti mog dragog kolegu Philipa Bischoffa u poznatom Manhattan Bar u Singapuru.

Zbilja imaš brojne favorite. Koji ti je najdraži bar u kojem si radila?

Soho House Berlin, koji je također mjesto gdje sam upoznala trenutnog poslodavca Borca. Oni su distributer Chartreuse za njemačko tržište, i pošto sam prodavala jako puno toga u Soho House baru, nisu me mogli ne zamijetiti.

Možeš li nam reći malo više o Sierra portfoliju?

Ono što je zaista specifično za cijeli portfolio Sierra je vrlo voćni i harmonični profil okusa. Koristimo samo agavu koja raste na visini većoj od 1750 metara. Takvi uvjeti su za rast agave “stresni” što rezultira većom koncentracijom prirodne slatkoće i aroma. Osim toga, koristimo posebnu vrstu, izvorno divljeg, vrlo voćnog kvasca iz vrta naše destilerije koji smo izolirali i uzgajamo ga od 70-ih godina. Zovemo ga “pineapple yeast” (ananasni kvasac) prema okusu, naravno.

Mnogi ljudi misle da Sierru posjeduje velika korporacija jer smo lideri na tržištu u brojnim zemljama, ali zapravo Sierru proizvode dvije malene obiteljske tvrtke od kojih svaka ima manje od 200 zaposlenika. Jedna je Borco, iz Hamburga, a druga je proizvođač, Rodolfo Gonzales sa svojom destilerijom Destileria Sierra Unidas u Guadalajari (Mexico), čija obitelj se više od 150 godina bavi proizvodnjom tequile. Kad god možemo stavljamo kvalitetu ispred kvantitete. Primjerice, koristimo samo pot – still destilaciju za sve tequile. 

Što misliš o budućim trendovima u barskoj industriji?

Mislim da će održivost postati najvažniji razvojni sektor, čak to ne bih nazvala niti trendom već potrebom. Održivost ide ruku pod ruku s trendom lokalne i “zanatske” proizvodnje. Brojni barmeni otkrivaju tradicionalna pića i tehnike iz svojih područja i okoline, a istovremeno počinju sve više cijeniti proizvode poput Mezcala i Tequile koji su primarno regionalni i ručne izrade zbog svog zaštićenog teritorijalnog porijekla.

Također, bolja ravnoteža između poslovnog i privatnog života. Kokteli s manje, ili bez alkohola. Sastojci koji su dobri za zdravlje poput esencijalnih ulja i ljekovitog bilja će postati veliki hit. Ili bih trebala reći OPET će postati veliki hit. Zapravo većina modernih destilata potječe od pića koja su nastala za korištenje u medicinske svrhe, to je samo jedan primjer.

Chartreuse je samo jedan od brojnih primjera.

Još jedan pokret koji će se pojaviti je društveni razvoj proizvoda – kampanje koje prepuštaju kupcima dizajn svog proizvoda putem društvenih mreža i potom ih lansiraju na tržište u kratkom vremenu.

Znamo da si bila u Hrvatskoj, što ti se najviše svidjelo?

Što mi se moglo ne svidjeti?! Zaista sam uživala na putu – oduševili su me otvoreni, velikodušni i topli ljudi koje sam upoznala. Nevjerojatne razlike između različitih gradova i regija, kultura barova, hrana, priroda, i način na koji se ljudi nose sa svojom poviješću i susjedskim odnosima, što samo po sebi nije lagan zadatak.

Što bi poručila mladim barmenima koji tek započinju svoju karijeru?

Budite skromni, znatiželjni, svaki dan i svakog gosta prihvatite kao priliku da naučite nešto novo. Naučite slušati. Čitajte puno i degustirajte svaki destilat, začin i biljku koje se možete domoći. Naravno, umjereno. I pobrinite se da dovoljno spavate. 😉

Koji ti je  najdraži koktel, i zašto?

U Njemačkoj imamo jednu izreku, sve dobre stvari dolaze u troje. Tako da (Tommy’s) Margarita zbog svoje prekrasne jednostavnosti i zato jer mi isplaćuje plaću. Last Word varijacije jer su mi bile signature koktel davnih dana. Tequila Negroni, jer volim sve što sadrži Amaro i kulturu aperitiva općenito. I zato jer je daleko interesantniji s Reposado Tequilom nego s ginom.

I za kraj, imaš li najdražu barsku knjigu?

Ne, zapravo i nemam. Preferiram knjige o povijesti destilata, agrikulturi i tehnikama kuhanja. Obožavam kuharice općenito.

Hvala ti na razgovoru, nadam se da se uskoro opet vidimo.

Hvala vama.