Najnovije

Hendrick’s gin trening u Zagrebu

Iako je sezona u punim pripremama, poziv firme G3 Spirits za trening Hendrick’s gina se ne odbija. 19. svibnja sam bio na treningu u Zagrebu gdje je prvi puta iz Londona došao globalni HENDRICK’S brend ambasador Duncan McRae prenijeti nam svoju ljubav u gin koji je već osvojio moje nepce…. a vjerujem i puno drugih.
Prezentacija je bila više nego prilagođena barmenima koji su već upoznati s radom u baru što je pun pogodak. Koncentrirao se na najbitnije iz segmenta gina, a tek onda na brend koji predstavlja.
Uz najvažnije dijelove povijesti gina od 1751. godine kada su prvi zakoni o destilaciji stupili na snagu pa sve do prije nešto više od 15 godina kada je osmišljen i prvi put predstavljen Hendrick’s gin.
Moglo bi se reći da je Hendrick’s drugi gin koji je napravio veliku revoluciju nakon Bombay Saphire-a koji, da bi se odvojio od konkurencije i napravio mekši gin, nije koristio tradicionalnu metodu destilacije nego je sustavom isparavanja preuzimao sve arome iz deset biranih sastojaka. Hendrick’s je nastao slučajno….nakon ugodnog bruncha uz sendvič sa krastavcima i čašicom gina vlasnici su odlučili iskoristiti stari kotao koji su kupili na dražbi 1966 i dodati ružine latice u svoju aromatičnu viziju.

A sada malo o samom ginu 🙂

HENDRICK’S kao super-premium brend spada u kategoriju destiliranih džinova, a osim po svojoj recepturi poseban je i iz još nekoliko razloga. Za razliku od većine drugih džinova destilira se u malom selu na obali Škotske po imenu Girvan, a u vlasništvu je obiteljske kompanije William Grant&Sons.
Proizvodnja HENDRICK’S gina bazira se na šest generacija dugoj obiteljskoj tradiciji i velikom iskustvu u destiliranju te na bogatim obližnjim izvorima čiste vode. Sama proizvodnja je ručna, a da bi se zadržala iznimno visoka kvaliteta HENDRICK’S gina on se proizvodi u malim serijama. Svoj jedinstven okus HENDRICK’S gin može zahvaliti divnoj i krajnje neobičnoj paleti od 11 biljaka – cvijeća, korijena, voća i sjemenki sa svih strana svijeta. Da bi HENDRICK’S bio do kraja poseban brine se i njegova krajnje neobična boca, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka koje su koristile tamne boce za čuvanje osjetljivih kemikalija od sunčeve svjetlosti. Zdepasta boca i starinska slova i tipografija su, također, svojevrsni podsjetnik na spremnike u kojima su ljekarnici nekoć čuvali vrijedne lijekove i kemikalije.

HENDRICK'S_PON_GOXMAG (31)
Uz ovaj mali edukativni uvod važno je prenesti i Duncanove riječi:
Iz topline naše male destilerije smještene u najdubljem kutu Škotske, mi stvaramo džin koji je potpuno drugačiji od svih ostalih. Niti jedan drugi džin u procesu proizvodnje ne pari i kupa svoje biljke i niti jedan drugi džin ne bi se usudio dodati esencije krastavca i ružinih latica. Koliko je HENDRICK’S omiljen kod ljubitelja džina svjedoči i podatak da smo ga u nešto više od petnaest godina uspjeli plasirati na preko sedamdeset tržišta diljem svijeta, a odigrao je i važnu ulogu u slavodobitnom povratku džina krajem 90-ih godina među omiljena alkoholna pića.

G3 Spirits je primjer koji bi svi koji se bave uvozom proizvoda za ugostiteljstvo trebali slijediti. Edukacija je osnovni preduvjet da se izdignemo iz čistog usluživanja u baru i podignemo ga na jednu profesionalnu razinu. Usavršavanjem znanja o proizvodima kojima se koristimo postajemo važna karika u predstavljanju Hrvatske kao ugostiteljske velesile na Mediteranu.

 

Zoran Lukić