Najnovije

Škola barmena Zabok

marko zabok

„Kroz ovu edukaciju cilj nam je dobiti što kvalitetniji ugostiteljski kadar te pružiti svim zainteresiranima mogućnost nadogradnje i usavršavanja. Time želimo podići i razinu ugostiteljstva u Zagorju“ rekao nam je  Adam Deak, ravnatelj „Piramide znanja“. Dodao je kako polaznici škole kroz sto nastavnih sati stječu sva potrebna znanja i vještine vezane za sve bazne alkohole – o njihovoj izradi, podjeli, kvaliteti te upotrebi. Dobivaju također znanja i o vinu i pivu, kao i o spremanju kvalitetne kave, ali i načine ophođenja s gostima, marketingu, kontroli pića, vođenju bara i još štošta drugog. Svaki polaznik na kraju dobiva uvjerenje o osposobljavanju koje se upisuje u e-radnu knjižicu te internacionalna diploma.

„Svim barmenima koji završe našu školu osiguravamo sezonsko zapošljavanje ukoliko svladaju teoretska i praktična znanja. Škola barmena funkcionira tako što sve polaznike ocjenjujemo od 1 – 10, ukoliko zasluže vrhunske ocijene u pismenim i usmenim ispitima, osigurava im se posao u poznatim turističkim destinacijama u Hrvatskoj, klubovima po moru, preko kruzera do zaposlenja u modernim skijalištima po cijeloj Europi. Plaće i napojnice u toj struci su dosta velike. Može se zaraditi i 15-ak tisuća kuna mjesečno“ rekao je Deak. Za veljaču najavljuju novi ciklus prijava, maksimalno osam kandidata, a tada će biti otvoren i prvi zagorski centar za treniranje flaira (bacanje boca u zrak i atraktivno spravljanje koktela).

Predavač Marko Jovanović iz Udruge konobara i barmena Hrvatske rekao je kako je u „Lijepoj Našoj“ školu za barmene dosad završilo oko 500-tinjak ljudi. Nakon škole preporuka je i obaveza barmena da dolaze na natjecanja koja se održavaju po Hrvatskoj te da na taj način usavrše vještine. U proljeće čemo organizirati i prvo natjecanje u Zagorju i na taj način uvrstiti Krapinsko – zagorsku županiju na kartu barmenskih natjecanja. U subotu 6. Prosinca održan je i prvi „stress test“ kojem je cilj da barmeni u jednoj večeri izbace čim više koktela te svladaju rad pred gostima. Kokteli su bili prodavani po promotivnoj cijeni od 15 kn.