Najnovije

In-House treninzi

Udruga konobara i barmena provodi In-house treninge u Vašem objektu.

 

 

Metode rada: 70% interaktivnost i vježbe, 30 % teorija

„TEMELJNA OBUKA O POZNAVANJU PIĆA U BARU”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 12 – 16 šk. sati prema dogovoru

Djelatnici u objektu (konobari i barmeni) osnovna su spona između objekta i gosta te su ujedno baš oni u direktnom kontaktu s gostima. Osim učinkovite komunikacije poznavanje asortimana pića u baru od velike su važnosti kako bi osoblje u svakom trenu znalo preporučiti gostu, sukladno njegovim preferencijama, baš ono piće koje on u želi popiti. Gost s ovim načinom pristupa prema objektu stvara određeno povjerenje te pozitivno mišljenje o stručnosti i profesionalnosti osoblja.

Trening se fokusira na ključne stručne činjenice o pićima i koktelima kao osnovi konverzacije s gostom. Na taj način konobar/barmen osim uslužnog djelatnika predstavlja i educirano osoblje koje će gosta poučiti te time stvoriti kvalitetni onos između gosta i osoblja.

 Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• prezentirati i ponuditi specifično piće specifičnom gostu
• koristiti pojedina pića u inovativnim kombinacijama (mješavinama)
• komunicirati s gostom na profesionalnoj razini

 Sadržaj treninga:

• teorijske osnove o svakom baznom piću (vodka, rum, whisky, tequila, likeri…)
• legende o baznim pićima
• povijest nastanka baznih pića
• načini proizvodnje baznih pića
• mogućnosti primjene baznih pića u baru
• iskoristivost baznih pića u inovativnim koktelima
• komunikacija s gostom na profesionalnoj razini

 „PRAKTIČNA NASTAVA IZRADE POSTOJEĆE KOKTEL KARTE”

 Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 12 – 16 šk. sati prema dogovoru

Trening namijenjen stalnim djelatnicima objekta, sezonskim radnicima te onima koji se prvi puta susreću sa postojećom koktel kartom. Poznato je da kokteli u baru nose uvećanu zaradu te su veliki sudionik ambicioznih barova koji žele podići kvalitetu usluge.

Ukoliko konobar/barmen ne zna kvalitetno prezentirati koktel kartu i gostu u svakom trenu odgovoriti na njegovo pitanje vezano uz određeni koktel kod gosta stvara nepovjerenje u osoblje i bar, te će se gost odlučiti za već provjereno i jeftinije piće kao što su npr. pivo, vodka, juice…

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• pripremati i prezentirati postojeće koktele iz koktel karte objekta

Sadržaj treninga:

• upoznavanje sa sastojcima pojedinog koktela
• praktična nastava pripreme koktela iz postojeće koktel karte objekta
• način prezentacije koktela i komunikacije s gostom

„PRAKTIČNA NASTAVA IZRADE NOVE (INOVATIVNE) KOKTEL KARTE”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 12 – 16 šk. sati prema dogovoru

Većina hotelskih kuća posluje na način da za svaki svoj objekt izradi istu koktel kartu što se u nekim slučajevima može pokazati lošim izborom jer to dovodi do stvaranja stereotipa kod gosta. U tom slučaju gost nema želju obići više ugostiteljskih objekata unutar grupacije. Samim time barovima se ne pruža mogućnost da novitetima i koktelima koji se mogu isprobati samo u određenom baru gostu stvore naviku dolaska zbog točno određenog koktela kojeg je u tom baru isprobao i koji mu se dopao.

Trening se fokusira na izradi nove (inovativne) koktel karte prilagođene svakom pojedinom objektu zasebno uvažavajući pritom tip objekta, te želje i preferencije vodećeg kadra i osoblja objekta.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• Kako sastaviti novi inovativni koktel sa pićima koja predstavljaju mrtvi kapital na polici objekta
• Način pripreme novih koktela te predstavljanje gostu

Sadržaj treninga:

• Sastavljanje nove (inovativne) koktel karte
• Kreiranje koktela sa pićima koja na polici objekta predstavljaju mrtvi kapital
• Praktična nastava izrade pojedinih koktela koji se nalaze u novoj koktel karti
• Način prezentacije svakog pojedinog koktela gostima

„KAVA”

Trener: Sergej Dedić

Trajanje treninga: 8 – 12 šk. sati prema dogovoru

Kava je bez sumnje, jedan od najomiljenijih napitaka u ugostiteljskim objektima i kod nas i u svijetu. U uvjetima bogatog izbora i konkurentskog nadmetanja, cijena kave pada i postaje prihvatljiva najširem krugu potrošača. Smanjena kupovna moć, nesređeno tržište i nedovoljna kontrola, navela je pojedine proizvođače i distributere da posegnu za uvozom zrna sumnjivog podrijetla i kvalitete, nudeći takvu kavu po nevjerojatno niskim cijenama. Unatoč tome, novo gospodarsko okruženje i dolazak poznatih stranih marki doveli su do promjene navika potrošača koji danas znaju prepoznati dobre vrste kave.

Trening se fokusira na ključnim činjenicama o kavi, na načinu pripreme kvalitetne kave i osnovnom načinu ukrašavanja kave kako bi espresso osim u samom spravljanju dobio i ono nešto u vizualnom izgledu.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• Kako skuhati kvalitetnu kavu i izraditi kvalitetnu kremu od mlijeka
• Kako pomoću latte-art espressu dati novi vizualni izgled

Sadržaj treninga:

• Teorijske osnove o kavi
• Demonstracija kuhanja kave
• Izrada kreme od mlijeka
• Osnovni latte-art

„KOKTELI NA BAZI KAVE”

Trener: Zoran Lukić i Sergej Dedić

Trajanje treninga: 4 – 8 šk. sati prema dogovoru

Kava je odavno prestala biti samo napitak. Suvremena koktel industrija koristi je kao dodatak mnogim koktelima, prvenstveno zbog njene ugodne i snažne arome. Kava je danas postala nezaobilazan sastojak u modernoj miksologiji. Osebujnost njene arome počeli su kreativno koristiti kako poznati kuhari u pripremi različitih jela tako i barmeni u pripremi različitih koktela.

Trening se fokusira na uvrštavanje koktela na bazi kave u koktel kartu te na prezentaciji pripreme koktela na bazi kave što u konačnici dovodi do mogućnosti povećanja prometa objekta.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• Kombinirati kavu sa drugim sastojcima u ponudi objekta
• Pripremiti koktele na bazi kave

Sadržaj treninga:

• Ukratko o osnovama kave
• Prezentacija koktela na bazi kave
• Način pripreme koktela na bazi kave

„IZRADA DEKORACIJA I VAŽNOST UKRAŠAVANJA SVAKOG POSEBNOG KOKTELA”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 8 – 12 šk. sati prema dogovoru

Svaki korak počevši od onog kada barmen uzme čašu u ruke, do trenutka kada gost počne piti koktel zahtjeva posebnu pažnju. Jedan od tih koraka jest i jestiva dekoracija koja je u skladu s pićem koji je i naručio. Prvi kontakt gosta s koktelom jest vizualni. Ukoliko sam koktel s pripadajućom dekoracijom kod gosta stvori pozitivno mišljenje velika je vjerojatnost da će mu i preporučen koktel ostaviti dojam da mu se sviđa. Naravno, tu veliku ulogu ima i sam okus koktela, ali ukoliko su zadovoljene sve bitne etape poluživanja psihologija dokazuje da će gost potvrdno odgovoriti kada ga konobar upita da li je sve u redu. Trening se fokusira na izradi jestivih dekoracija od voća i povrća koje su prilagođene svakom koktelu zasebno.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• Izraditi i kombinirati jestive dekoracije od voća i povrća sa određenim koktelima objekta

Sadržaj treninga:

• Izrada jestivih dekoracija od voća i povrća
• Kako prilagoditi dekoraciju svakom pojedinom koktelu

„FREE STYLE ILI SLOBODAN STIL”

Trener: Zoran Lukić i Siniša Novković

Trajanje treninga: 12 – 16 šk. sati prema dogovoru

Free style ili slobodan stil je danas jedna od najtraženiji animacija u svijetu koja niti jednog gosta ne ostavlja ravnodušnim, dodatno unaprijeđuje prodaju koktela te podiže imidž objekta na najviši zavidni nivo.

Trening uključuje praktičnu nastavu i edukaciju atraktivnog rada za barom. Vrlo je poželjan za objekte na plaži te tamo gdje gost ostvaruje vizualni kontakt s barmenom.

Preporuka: program je prvenstveno namijenjen mlađim polaznicima

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• osnovne vještine rada uz egzibicije sa bocama, shakerima i opremom bara.

Sadržaj treninga:

• Osnove sa shakerom (mješačem)
• Osnove sa bocom
• Sastavljanje kombinacije
• Kombinacija – 2 shakera i boca
• Kombinacija u šanku

„WELLNESS KOKTELI

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 16 – 22 šk. sati prema dogovoru

Inovativni kokteli su značajan sudionik ambicioznih barova koji žele podići kvalitetu usluge. Wellness kokteli odlično su osvježenje, a pri tom su prava riznica vitamina i minerala. Čiste krvne žile, jačaju i pomlađuju organizam, normaliziraju pH vrijednost krvi, uklanjaju umor, poboljšavaju rad jetre, bubrega i drugih probavnih organa. Da bi se u potpunosti iskoristile sve blagodati ovih napitaka važno je da se pripremaju od zdravih i svježih plodova, po mogućnosti organski uzgojenih i da se piju odmah nakon pripreme.

Wellness kokteli, inovativni, prirodni napitci na bazi ljekovitog bilja, povrća, voća i žitarica, osigurati će organizmu vitamine, minerale i druge korisne tvari. Ovi napitci štite organizam od bolesti, pomažu u održavanju normalne tjelesne težine i opskrbljuju tijelo neophodnom snagom i energijom.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• pripremiti, ponuditi i prezentirati specifično piće specifičnom gostu
• koristiti pojedine prirodne namirnice (voće i povrće) u inovativnim kombinacijama (mješavinama)
• komunicirati s gostom na profesionalnoj razini te koristiti tehnike poslovnog bontona

Sadržaj treninga:

• osnovno o dobrobitima wellness koktela te njihovim sastojcima
• upoznavanje sa sastojcima i recepturama pojedinog wellness koktela
• načini pripreme wellness koktela
• iskoristivost prirodnih sastojaka (voća i povrća) u inovativnim koktelima
• način prezentacije koktela i komunikacija s gostom na profesionalnoj razini

F&B SPOSOBNOSTI „UP SELLINGA”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 8 – 16 šk. sati prema dogovoru

Jedan od najvažnijih poslova koje konobar/barmen mora učiniti jest dodati vrijednost na narudžbu koju je gost već spreman naručiti. Postoji mnogo propuštenih prilika koje konobari/barmeni učine ključnim pogreškama prilikom svakog susreta s gostom. Savladavanje i korištenje „up sellinga” odosno dodataka na sigurnu prodaju predstavlja vitalnu vještinu koja se može naučiti!

U hotelijerstvu, ugostiteljstvu i drugim sličnim djelatnostima, up selling je uobičajen, prihvaćen i poželjan oblik poslovanja

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• što znači up selling, kada se koristi, kako ga koristiti na profesionalnoj razini te koje su njegove srodne tehnike
• psihologiju gosta i kako se pravilno izraziti prilikom korištenja metode up sellinga
• osnovne metode etičnog ponašanja prilikom korištenja up sellinga

Sadržaj treninga:

• Što podrazumijevamo pod pojmom „up-selling”
• Koje su njegove srodne tehnike
• Psihologija gosta
• Kada koristiti metodu up-sellinga
• Što trebate znati kako bi up-selling koristili profesionalno
• Kako se pravilno izraziti prilikom korištenja up-sellinga
• Ostali važni aspekti za uspješan up-selling
• Etika u up-sellingu

„VJEŠTINE NADZIRANJA I OBUKE”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 4 – 6 šk. sati prema dogovoru

Nadležna osoba u baru može biti glavni barmen ili osoba s višom hijerarhijskom titulom. Svaka nadležna osoba prepoznaje važnost i potrebu da pod sobom ima stručno i kvalificirano osoblje, a time i sebi olakšava posao. Poslovni uspjeh bara odraz je sposobnosti nadležne osobe da upravlja, vodi i obučava svoje osoblje.
S obzirom da je fluktuacija sezonskih radnika dosta prisutna uz ovaj kratki seminar se educira vodeći i odgovorni kadar kako primjeniti stečena znanja te brzo prilagoditi sistemu rada nove djelatnike.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• što karakterizira nadležnu osobu, definirati pojam „obuka” i razumjeti njenu važnost za barmensku profesiju, osnovne principe obuke kao i različite metode obučavanja, kako organizirati program obuke te kako samostalno odrediti cijene u baru

Sadržaj treninga:

• Trening i teorija o višem stupnju odgovornosti barmena u baru
• Trening i teorija o osposobljavanju pomoćnog osoblja barmena

„KONTROLA ZALIHA I UTVRĐIVANJE CIJENA”

 Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 4 – 6 šk. sati prema dogovoru

Kratak seminar koji pretežno koristi bar managerima ili odgovornim voditeljima barova kako bi mogli pratiti prodaju kroz cijene te kroz poslovanje pratiti zalihe. Važno je ukoliko se mogu uključiti i niže rangirani djelatnici bara kako bi im bilo razumljivo kakve greške rade te način sankcioniranja tih grešaka.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• Samostalno kontrolirati zalihe odabirom adekvatne metode kontrole
• Samostalno odrediti cijene u baru

Sadržaj treninga:

• važnost kontrole zaliha
• primjena nekoliko metoda kontrole zaliha
• načini određivanja cijena u baru

„PRODAJA I MARKETING”

Trener: Zoran Lukić

Trajanje treninga: 4 – 6 šk. sati prema dogovoru

Barmenski posao je mnogo više od pukog posluživanja pića. To je umijeće profinjenog sugestivnog komuniciranja (verbalnog i neverbalnog) po jednostavnoj shemi prodajno-marketinške metode.
Ovo je jedan od osnovnih seminara koji definira povećanje prodaje u barovima. Uključuje ponašanje osoblja od trenutka ulaska gosta do trenutka kada gost napušta objekt. Osoblje ima vrlo važnu ulogu u postizanju osnovnog cilja objekta – povećanje prodaje. Ono promovira sebe samog i bar u kojem radi, a svojim postupcima i vještinama postiže to da se gost poželi ponovno vratiti.

Polaznici će na ovom treningu naučiti:

• definirati mogući sistem nagrada za osoblje te osnove prodaje za svaki pojedini artikal koji se može uključiti i preslikati na prodaju ne bazirajući se pritom samo na koktele
• razliku između prodaje i marketinga
• nastupati po osnovama prodajnih i marketinških metoda te prezentirati iste

Sadržaj treninga:

• osnovna razlika između prodaje i marketinga
• metode za samopromociju i promociju Vašeg objekta
• važnost nastupa i prezentacije
• Otkrivanje i prilagodba višim menadžerskim zahtjevima za povećanje prometa
• Odabir i primjena metoda za povećanje prodaje

CV TRENERA

Zoran Lukić
Sergej Dedić
Siniša Novković

– dostupan na zahtjev, osnovne informacije dostupne u sekciji Naši predavači