Najnovije

Hobby barmen edukacija za Coca-Cola HBC Hrvatska

Zadovoljni i puni novih ideja, otkrića i znanja, tim Coca-Cola sada može svoje kupce još bolje upoznati sa proizvodima kojima raspolažu.

Na edukaciji je sudjelovalo ukupno 133 polaznika, a njihov zadatak je dalje upućivati ugostitelje te ih upoznati s novim trendovima. Tako smo posjetili Zagreb, Zabok, Tučepe, Opatiju, Požegu i Šibenik kako bi timu Coca-Cola predstavili novitete.

Edukacije nisu samo za mlade ljude koji tek započinju svoju karijeru u turizmu, a to dokazuje i činjenica da partner Udruge konobara i barmena Hrvatske – tvrtka Coca-Cola HBC Hrvatska, već drugu godinu za redom osigurava da njihovi zaposlenici budu upoznati sa najnovijim trendovima ugostiteljstva, turizma i posluživanja.

U suradnji s Udrugom organizirano je čak šest edukacija diljem Hrvatske kako bi se zaposlenici ove tvrtke upoznali s aktualnim trendovima i ispravnim načinima posluživanja pića iz asortimana Coca-Cola HBC Hrvatska.

Na edukaciji je sudjelovalo ukupno 133 polaznika, a njihov zadatak je dalje upućivati ugostitelje te ih upoznati s novim trendovima. Tako smo posjetili Zagreb, Zabok, Tučepe, Opatiju, Požegu i Šibenik kako bi timu Coca-Cola predstavili novitete.

Poznavanje portfolia jedan je od ključnih elemenata koji pospješuje prodaju. Ovo pravilo svakako vrijedi za sve zaposlene u ugostiteljstvu, nužno je poznavati svoju ponudu, njezine kvalitete i pozadinsku priču. Tako su polaznici edukcije kroz teoriju i degustaciju dobili nova znanja o proizvodima koje prodaju.

Hobbybarmen2016-0017

Pravilo posluženi proizvodi dobivaju novu dimenziju samim time što se time ističu njihove prednosti. Tako je prvi dio degustacije bio posvećen upravo savršenom serviranju vina, kave, čaja te naravno bezalkoholnih pića iz portfolija tvrtke, naravno, sa naglaskom na Coca-Colu.

Kako bi edukacija bila na zavidnoj razini uz najbolje trenere Udruge konobara i barmena Hrvatske radili su i vodeći ljudi Barkoncept-a te tvrtke Scorpio d.o.o. te zajedničkim znanjem i uloženim vremenom prenijeli su svoje znanje na polaznike. Timski rad ljudi koji su se međusobno idealno nadopunjavali rezultirao je zadovoljstvom svih uključenih u ovaj projekt.

Nakon posluživanja posvetili smo se teoretskom znanju koje smo kasnije popratili i degustacijama. Poznavanje proizvoda koje prodaju omogućuje im da ih kupac ili konzument ne iznenadi s pitanjima na koje ne znaju odgovor. Tako smo obradili viskije (The Famous Grouse; Macallan, Jack Daniel’s, Woodford Reserve), vodku (Finlandia) , rum (Brugal),  gin (The Botanist) , tequilu (Herradura, Pepe Lopez), konjak i brandy (Metaxa, Remy Martin), , likere (Cointreau, Chambord, Passoa) i izradu koktela. Svaki brend ima svoju priču, legendu i povijest. Svaki od brendova ističe se s nekoliko posebnosti koje ga čine drugačijim od drugih.

Zadovoljni i puni novih ideja, otkrića i znanja, tim Coca-Cola sada može svoje kupce još bolje upoznati sa proizvodima kojima raspolažu. Kako smo se proveli, pogledajte u galeriji.